6 Ιουνίου 2013

Mini Pocket Album for Memories Trend

Καλησπέρα... ας πούμε (επειδή λόγω των νυχτερινών μου στη δουλειά έχω μπερδέψει τη μέρα με τη νύχτα)!
Επανέρχομαι σήμερα με μια καθυστερημένη (λόγω συνθηκών) ανάρτηση με θέμα το πολύ μικρό σε μέγεθος αλλά όχι σε σελίδες μίνι άλμπουμ που έφτιαξα!

Το θέμα του είναι φυσικά το ταξίδι μας στον Καναδά.
Ελπίζω να κάνω άλλο ένα με θέμα τη Νέα Υόρκη...

Επέλεξα κάποιες από τις σελίδες του να ανεβάσω εδώ, θα δείτε ότι φαίνονται και ανάποδες σελίδες
- προφανώς λόγω στησίματος του άλμπουμ.  Έχει πολλές φωτογραφίες μέσα και να είμαι ειλικρινής, δεν είχα το χρόνο να τις φωτογραφίσω μία-μία. Οπότε τις βλέπετε με αυτό τον τρόπο.
Ελπίζω να βγάζετε άκρη!

Αν όχι, το Memories Trend θα ανεβάσει σύντομα καλύτερες φωτογραφίες και μπορείτε να δείτε λεπτομέρειες εκεί!


Ιδού λοιπόν







Να πω ότι χρησιμοποίησα χαρτιά και τα brads από τη συλλογή She Said της Teresa Collins, κάποια tags που μου είχαν απομείνει από μια συλλογή της AC Dear Lizzy, καθώς και washi tapes, twine για το δέσιμο, χαρτί αφής, δαντέλα και κανά δυό σφραγίδες.

Το φοβόμουν το μίνι άλμπουμ και γενικά απέφευγα να φτιάξω.. όμως πολύ χαίρομαι που το τόλμησα! Ελπίζω να σας αρέσει!

9 σχόλια:

  1. είναι τέλειο Μελένια μου!!!αυτό το στυλ άλμπουμ είναι από τα αγαπημένα μου!!!μπράβο σου!!!σου εύχομαι και άλλα τέτοια ταξίδια...και άλμπουμ!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για κάποιο λόγο μου βγάζει πως η σελίδα σου δεν είναι ασφαλείς... Αλλά το αλμπουμάκι σου είναι ασφαλώς φοβερό - και είναι και το πρώτο; Ήδη έχω ξεκινήσει κάτι αντίστοιχο, αφού είδα το δικό σου! Τις φώτος λέω να της βάλω να κοιτάνε όλες προς την ίδια κατεύθυνση...Είναι νομίζω πολύ ωραίος τρόπος να αδειάσουν τα συρτάρια από ό,τι έχει περισσέψει και γρήγορα και με όμορφο αποτέλεσμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και εμένα απο τα αγαπημένα μου στυλ για μίνι...όλο αυτό το λίγο απ'όλα με τρελαίνει!τρελαίνομαι για το μέγεθος, τις διαφάνειες, τα ταγς...τέλειο!επίσης το twine αντί για κρίκο στο δέσιμο!...και το χαρτί για background φωτογράφισης!άσχετο με το μίνι αλλά η λεπτομέρεια κάνει πάντα την διαφορά!τέλειο άλμπουμάκι για απο ότι κατάλαβα τέλειες διακοπές!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ήδη κοντεύω να τελειώσω ένα "χύμα" τύπου άλμπουμ με φακέλους και "ό,τι να'ναι" και ξεφορτώθηκα πολλά περισσεύματα που όλο έλεγα να διώξω και απλά μαζεύονταν!!! Με το που είδα το δικό σου, ζήλεψα και ξεκίνησα παρόμοιο και τα "σκουπιδάκια" μου μειώθηκαν δραματικά και γρήγορα!!! Σου βγήκε πολύ πολύ όμορφο, γιατί αν έχει γούστο ο άνθρωπος ό,τι και να πιάσει στα χέρια του ωραίο θα βγει!!! Μπράβο και καλή συνέχεια στα αλμπουμάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ όμορφο μαίρη μου!όπως είπε η Αλίκη και μενα μαρέσουν όλα τα υλικά που χρησιμοποίησες!!και όμορφες φωτογραφίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μ'αρέσει τρελά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Τέλειο έγινε!! Μπράβο Μαιρη!!!χχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω... είναι πραγματικά απίστευτο το αλμπουμάκι και θα συμφωνήσω τόσο με τις προλαλήσαντες! Σημείωνεται ως βασική πηγή έμπνευσης για μελλοντικά αλμπουμάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι εξαιρετικό! Με το καλο να κανεις κι αλλα ταξίδια για να βλεπουμε κι εμείς κι αλλα αριστουργήματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ενταξει,εισαι μοναδικη!!το στυλ σου το λατρευω!!απιθανο το μινι και να βλεπουμε πιο συχνα παρακαλω κι αλλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for taking the time to leave a warm comment here!