23 Ιανουαρίου 2013

I'll look after me

Καλημέρα μετά από αρκετό καιρό!
Τα πράγματα δεν ήταν τόσο καλά τελευταία για μένα,
είχα πολλή δουλειά και καθόλου έμπνευση κι έτσι δεν είχα φτιάξει τίποτα...
Όμως κύκλος είναι και γυρίζει και έτσι ξεκίνησα πάλι να δημιουργώ σιγά σιγά.

Χθες έφτιαξα μια σύνθεση για την πρόκληση Ιανουαρίου του Scrapbooking in Greece.
Την έφτιαξα αφενός γιατί το θέμα είναι ελπιδοφόρο ("ένα καινούριο ξεκίνημα") και αφετέρου για να πείσω τον εαυτό μου να δει τα πράγματα πιο αισιόδοξα!

Λοιπόν το δικό μου νέο ξεκίνημα έχει να κάνει με τον εαυτό μου (οκ, όχι πολύ αλτρουιστικό).
Αποφάσισα να τον φροντίσω περισσότερο αυτή τη χρονιά, ιδιαίτερα όσον αφορά το θέμα της υγείας μου... ποτέ δεν ήμουν του γυμναστηρίου, αν και ποτέ δεν έκανα καταχρήσεις. Όμως παρολ' αυτά κάτι θεματάκια με τη μέση μου τα έχω και ο γιατρός διέταξε επειγόντως γυμναστική.
Κι έτσι ξεκίνησα κι ελπίζω να συνεχίσω.  Επίσης αποφάσισα να δημιουργήσω νέες φιλίες - με τα σχολεία των παιδιών έχω γνωριστεί με πολλές μαμάδες, οι οποίες είναι εξαιρετικές κοπέλες και τις εκτιμώ πολύ. Θα προσπαθήσω να δουλέψω σε αυτές τις σχέσεις...
Κι ένα χόμπυ ίσως καινούριο... καλά αυτό μάλλον πάει στη σφαίρα της φαντασίας, επειδή με όλα αυτά και το scrapbooking, πού θα χωρέσει και το νέο χόμπυ;;; ίδωμεν....

Με το μπλα μπλα ξέχασα να σας δείξω τη σύνθεση μου... το χαρτί που έχω βάλει με τις νότες και τα die-cuts είναι από το δώρο που μου έστειλε η Κατερίνα για μια παλιότερη διάκριση μου και την ευχαριστώ πολύ!




Νομίζω ότι είναι μια χαρακτηριστική σελίδα δικού μου στυλ... όχι πειραματισμοί εδώ - mists, λευκό χαρτί και χρωματικές αντιθέσεις (ο αγαπημένος μου συνδυασμός)!  Mόνο το σκοινί λείπει (αλήθεια, γιατί δεν έβαλα;;;)!

Ελπίζω να είναι οκ για την πρόκληση!
Φιλιά και θα τα πούμε σύντομα!

29 σχόλια:

  1. Μαιρη καλημέρα! Μου αρέσει πάρα πολύ η συνθεσή σου ειναι πολύ ρομαντική και τρυφερή .
    τελικά τα ποιο απλά πράγματα ειναι και τα ποιο τέλεια!!
    τα φιλιά μου και καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λοιπόν, ας αρχίσουμε με το γεγονός οτι μας έλειψες!..βέβαια καταλαβαίνω απόλυτα το να μην έχεις 'όρεξη' οπότε χαίρομαι που μάλλον είσαι κάπως καλύτερα και βλέπεις τα πράγματα λίγο πιο θετικά...καθόλου εύκολο τις μέρες μας αλλά πρέπει να προσπαθούμε!
    Δεύτερον, η πρόκληση έχει μόνο έναν περιορισμό, ας τον πούμε έτσι αν και δεν μου αρέσει αυτή η λέξη!...και εσύ τον έχεις καλύψει πλήρως!
    Και τρίτον, και σπουδαιότερον, πόσο χαίρομαι που επέστρεψες! Είναι ΤΕΛΕΙΑ! το λευκό φόντο και οι αντιθέσεις με χαρτί, washi tape και λουλούδια είναι ονειρεμένες!...και η φωτογραφία σου το ίδιο!
    WELCOME BACK! Καλημέρα και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα! Τι πιο όμορφο στα αλήθεια από το να φροντιζεις τον εαυτό σου! Κάτι που λίγο πολύ όλοι το ξεχνάμε...υπέροχη σύνθεση με φανταστικά χρώματα...καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. είναι υπέροχη Μελένια μου!!!!!
    τόσο εσύ, με το white space σου και τα υπέροχα συνδυασμένα και τοποθετημενα διακοσμητικά!!! καλη επιτυχία στην πρόκληση, οχι μονο του σκετς, αλλα και στην πρόκληση που έβαλες στον εαυτό σου!!!!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. για την σελιδα μιλησαν οι κοπελες....απιθανη!ειναι οπως ειπες μια σελιδα "εσυ"!
    οσο για τη νεα αρχη σου ευχομαι καλο ξεκινημα σε ολα...εγω η περιεργη βεβαια θα ηθελα να ρωτησω και τι χομπυ ειναι αυτο που σκεφτεσαι να ξεκινησεις....;)
    φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Μελένια! Άλλη μια υπέροχη, φωτεινή, αλλά και με πολύ όμορφα χρώματα σύνθεση! Εύχομαι ήδη να νιώθεις καλύτερα και να πετύχεις τους στόχους σου! Άλλωστε είσαι δυναμική και θα τα καταφέρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μελένια μου είναι υπέροχη και όντως τόσο εσύ!!! Υπέροχα χρώματα και απίστευτο το στήσιμο!! Μας έλλειψες....χαίρομαι που ξαναβλέπω συνθέσεις σου που πάντα με ταξιδεύουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μελένια αυτό δεν είναι ένα απλό comeback...είναι δυναμικό comeback! Καλή αρχή σου εύχομαι σε οτιδήποτε αποφασίσεις να ξεκινήσεις και ελπίζω να μην σε χάσουμε πάλι από την γειτονιά!!! Όσο για το σκοινάκι, χθες που έφτιαχνα μια σύνθεση σε σκέφτηκα αλλά τελικά το σχοινάκι το χρησιμοποίησα αλλιώς...χαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μας έλειψες!!!!!!!!εννοείται ότι είναι υπέροχη εννοείται είναι winner...και η φωτογραφία απίθανη..για τα τυπικά να πω καλή επιτυχία!!!μπράβοοο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχη η σύνθεση σου με καταπληκτικά χρώματα!!!Καλή επιτυχία!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. υπεροχη συνθεση!!!!!!!!!καταπληκτικα χρωματα!!!!!!!!πειραζει που θελω να φτιαξω μια παρομοια???χαχαχχαχαδεν εχω φτιαξει κατι αναλογο....νομιζω θα σε....αντιγραψω!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. φωναζει Μελένια όντως !!! ειναι εκπληκτικη!!!
    καλα ξεκινήματα λοιπον και πραγματικα μας ελειψες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γεια σου και από μένα!!!! Είναι υπέροχη η σύνθεσή σου και τόσο ευχάριστη!!!! Τα χρώματα, οι συνδυασμοί, και οι αντιθέσεις υπέροχες, το μουσικό χαρτί ταιριάζει πολύ και μου κάνει νομίζω λίγο εντύπωση πώς τα χαρούμενα λουλούδια είναι σα να ξεφυτρώνουν από δω και από κει (λες και σε λίγο θα πεταχτούν και άλλα - μα πώς τα καταφέρνεις και σχεδόν πάντα βλέπω "κίνηση" στις συνθέσεις σου!!!)! Μοιάζουν κάπως τυχαία, αλλά προφανώς μελετημένα! Μου αρέσει που χρησιμοποίησες το αριστερό μισό του χαρτιού! Ε, αυτά!!!! Μπράβο και ας πούμε, καλή αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λοιπόν, εσύ τελικά μπορείς και αποτυπώνεις όλες τις διαστάσεις (και τις τέσσερις...) σε δύο μόνο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Beautiful layout love the colours...especially love the music sheet!
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Απίθανη!!!!! Δε χορταίνω να την κοιταζω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Απλά υπέροχο! Το σχέδιο, τα χρώματα και τα διακοσμητικά ταίριαξαν τέλεια και δημιούργησαν ένα αριστούργημα! Υποκλίνομαι!!!!
    Φιλάκια!!!!
    Take good care of YOU!!!
    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είναι μια ακόμα υπέροχη σύνθεση... αυτό ήταν δεδομένο έτσι κι αλλιώς... τώρα για τα υπόλοιπά καλά σκέφτεσαι να επενδύσεις και σε άλλες σχέσεις.. εγώ το κάνω συχνά.. διευρύνω τον κύκλο μου και ξεκολλά κι ο νους μου από αυτά με τα οποία καταπιάνομαι με μανία κατά καιρούς... Στο θέμα της υγείας η ψήφος μου θα είναι πολλαπλασιαστικά θετική... γιατί αν δεν προσέξεις τον εαυτό σου που είναι το κυριότερο, πως θα μπορέσεις να είσαι εκεί για την οικογένειά σου στη συνέχεια? Φιλιά πολλά, καλή χρονιά, κι εύχομαι να συνεχίσεις με αισιοδοξία και πίστη στο πλάνο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Hi Melenia. I've just found your blog and I love your layouts! They're amazing! I'm your newest follower.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Melenia this is just sensational. The music paper, the colours, the journaling....all of it.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ ωραία σελίδα, πραγματικά στο στυλ σου όπως λες και εσύ! Μου αρέσουν πολύ τα χρώματα και η διάταξη όλων των στοιχείων.
    Αλλά και το θέμα μου αρέσει ακόμα πιο πολύ ~ τι πιο καλό να φροντίζουμε τον εαυτό μας για να είμαστε καλά και για εμάς, αλλά πάνω απ' όλα για τα πιαδιά μας!
    Εϋχομαι να καταφέρεις όλα αυτά που επιθυμείς για φέτος!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τρελαίνομαι για αυτήν την σελίδα!
    Μαγεία!Χρώματα,διάταξη,διακοσμητικά!
    Μελένια μεγαλούργησες πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χαρακτηριστική σελίδα του δικού σου στυλ.... και γι'αυτό είναι τόσο απίστευτη!!!!! Μπράβο Μελένια!!!!

    Και μου αρέσει και τόσο πολύ ο τίτλος και το θέμα που διάλεξες... φρόντισε να το τηρήσεις το 2013!

    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μπράβο Μελένια για μια ακόμα φορά. Φανταστική δημιουργία και πολύ σωστή απόφαση για την καινούργια χρονιά! Ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας στο ScrapGreece

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. οκ.. δεν έχει μείνει κάτι να πω... έχω μείνει άφωνη.. είναι φανταστική η σελίδα σου Μελένια!! Μου αρέσει πολύ και το θέμα... ένα new year's resolution που το έχω και γω!!
    καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. I absolutely love this page!! Very creative, awesome design and details!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Από διάκριση σε διάκριση!!!! Συγχαρητήρια και γι' αυτή τη σελίδα!!! Είναι πραγματικά υπέροχη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for taking the time to leave a warm comment here!